Wednesday 31 December 2008

semalam punya cerita

salam

harini punya post, athirah yang suruh tulis. hmm, dia rindu saya kot. teett
. tp saya nak tulis pasal semalam dulu.....

30 dec 2008

saya pergi sekola. ambil result *teett*. tak payah cerita panjang2. pastu balik tumpang ili. tp dalam kereta tu ade Aliya sekali. On the way tu, dpt message dari k Hajar. bunyinye begini : " slm..hmm.. senyp je..cmne result?xnk gtau ke? ". alamak!.. saya sedang kehabisan kredit waktu tu. Jadi Ili diminta utk balas message tu.

tiba2 dalam kereta tu pening sangat2. Then, sampai rumah ili, minum air sikit, pastu pergi rumah Aliya k. sempat la tidur sekejap. tu pon tidur tak puas. kena kacau! Makan tengahari kat situ. nasi + sambal asam pedas. sedap! tapi saya makan sikit je. sebab pening yang amat!

lepas makan ingt nak sambung tidur, tapi tak berkesampaian pulak. kami makan kek. hadiah dari mak ili. terima kasih ye dr Raha!

sementara mak2 Ili dan Aliya pergi hospital, kami masuk bilik Aliya. asalnya saya mahu tidur. tapi terduduk pulak depan komputer. so, ape lagi? internet larrr.. bukak ym. (sambil belajar bahasa baru > Daro=Sorry. teett..) chatting dengan kawan2 xrek. Fazlien, Azimah, sapa ntah lagi ade yang ingat saya, ade yang tak.. sedihnyer.. tapi saya pon xdela ingat sangat mereka.. hoho, abaikan.

beberapa waktu kemudian, saya pun balik bersama Ili. (terima kasih ye Aliya bagi tumpang rumah). sampai rumah ili, tidur. sedar2 mak saya dah sampai. saya pun balik. (terimakasih ye Ili bagi tumpang rumah). Dalam kereta saya tidur lagi.

malam pun saya tidur lagi...

................................................................................................

harini punya cerita nanti ye saya post. nak mandi, bersiap pergi Masjid Taman U. Nak jumpe Athirah and Aliya. waaa, rindu sangat mereka. sehari x jumpa macam setahun lamanya... duh~ abaikan!

No comments: