Wednesday 24 December 2008

Tag lagi

Pembuka Bicara, Bismillah

Tag lagi? (wah, bajetnye...)


Instruction -
Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang men'tag dia

1. name die Hajar Mokri. panggil die kq Hajar
2. lahir tahun 1990
3. jadi pengiring xrek 2008 kat Terengganu
4. Die ade abg, kakak, adek laki, adek pompuan
5. baik (yeke?)
6. suke tolong orang..
7. suke jeleskan orang pon ade gak.. hehe
8. mase naik bas pegi terengganu, die duduk depan sekali kat kerusi yang sorang2 tu
9. dia tolong bawakkan beg aku warne brown dengan botol air besar mase turun dari campsite haritu (hmm,baiklah tu)
10. die pegangkan tiket bas haritu

haa.. itu dia.. ok, kq Hajar, jgn marah kite merepek2 nih!


tugasan -
Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara sesuatu pasal diri mereka

1. name aku nadiah. biase orang panggil Nadiah. tapi lagi ramai orang panggil Nesah
2. aku budak Johor (semangat nih!!)
3. lahir bulan April
4. tak suke benda2 yang membosankan..(semestinya bagi semua orang)
5. suke warne2 yang lembut.. tak kisahla seburuk manepon warne tu, asalkan lembut dan mendamaikan hati
6. suka benda2 lasak
7. favourite : fresh orange
8. aku suka kucing, kucing pon suka aku
9. aku x minat la cerita2 hindustan. kalau cerita2 Korea & Jepun, aku tengok ar gak. Hollywood lagi ar. (cerita2 melayu tidak termasuk dalam list!)
10. emm, kalo lagu2 pon same. tambahan> lagu2 yang menaikkan semangat, dan tone yang sedap didengar. yang rock giler2 punye rock sampai nak pecah semua benda tu tak suka.

itu pasal aku la


at the end -
you need to choose 10 people to be tagged and list their names

alaa, ni yang susah ni. aku ni pon sape la kan, kawan pon tak ramai.. ngeh3
jadi kamu semua, jadilah kawan saya
tengah promote diri nih~


wallahualam


-KaLiBer si Penggalas Misi-

No comments: